Administrativní podpora – specialista (back office)


 

Požadujeme:
- vzdělání středoškolské
- minimálně 3 roky praxe v administrativě zaměřené na technické oblasti
  (správa budov, stavebnictví, technologie související s budovami)
- znalost práce na PC (znalost EXCEL a WORD, PP, E-mail)
- ŘP skup. B minimálně
- odborné znalosti z oblasti stavební výroby
- schopnost čtení v technické dokumentaci a znalost technické terminologie
- schopnosti řízení toků dokumentace
- komunikační schopnosti
- schopnost organizace své práce
- trestní bezúhonnost
- časová flexibilita
- klientské chování

Náplň práce:
- odpovídá za podávání informací svému nadřízenému
- koordinuje dodavatele provádějící servis v různých lokalitách
- komunikuje s dodavateli a správci areálu
- dle potřeby kontroluje na místě výkonu činnosti provedené dodavatelem
- kontroluje a vyhledává nedostatky v dokumentaci – řeší zjištěné vady v dokumentaci
  (ve vztahu k jejímu znění a nebo k české legislativě)
- zajišťuje archivaci (elektronickou, papírovou) provozní dokumentace
- kontrolní a revizní a technologických a funkčních celků
- zajišťuje vedení přehledů, evidence činností a reportů z SW systému
- zajišťuje evidenci kontrolních a revizních zpráv v SW systému
- zajišťuje kontrolní a revizní plány činností v SW systému
- zajišťuje eskalaci zjištěných vad a nedostatků zaznamenaných v kontrolních
  a revizních zprávách

 

(Maximální velikost souboru je 2 MB)

HAVARIJNÍ DISPEČINK

pouze pro smluvní klienty