Případová studie: Depozitář KB


Je jednou z největších českých bank působících na trhu už od roku 1990. Celkem pro banku pracuje na 8 000 zaměstnanců a provozuje téměř 400 poboček, včetně čtyř velkých budov centrály v Praze.

Od roku 2002 je jejím vlastníkem mezinárodní skupina Société Générale, přičemž Komerční banka patří mezi její nejúspěšnější dceřiné společnosti.

V roce 2016 Komerční banka získala již po páté titul Banka roku.

 

Sklady a depozitáře

Významná společnost, jakou je Komerční banka, potřebuje pro provoz všech svých budov po celé České republice velké množství vybavení, zařízení, ale i dekorativních předmětů. Je samozřejmé, že veškeré vybavení banky nemůže být využívané zároveň, a proto je potřeba některé předměty a zařízení třeba uskladnit. Zároveň je ale důležité mít k majetku kdykoli přístup a také možnost ho rychle začít používat.

Právě proto se Komerční banka obrátila na nás. Jsme profesionální firma s bohatými zkušenostmi, která disponuje vlastními skladovými plochami, k nimž navíc nabízíme nadstandardní služby.

Komerční banka u nás ukládá jakékoli vybavení, které právě nevyužívá – od nábytku přes elektroniku až po umělecká díla. Každá položka je pečlivě roztříděna, zaevidována a zanesena do online systému, který jsme vyvinuli na míru dle potřeb Komerční banky. Po dobu uskladnění majetku klienta nabízíme také nadstandartní služby spojené s jeho údržbou, opravou či vyřazením a následnou likvidací.

Kdykoli klient potřebuje dovybavit některou pobočku například nábytkem, elektronikou, nebo chce obměnit umělecká díla dotvářející její atmosféru, mohou si odpovědní pracovníci banky v přehledném online systému jednoduše vybrat a objednat ze skladu vše, co potřebují.

Po objednání vybrané položky odborně zabalíme, zajistíme přepravu a dodáme na vybrané místo. Často zajišťujeme také odbornou instalaci vybavení poboček, jeho rozmístění či výměnu.

Náš elektronický systém zároveň umožňuje přidělení různých stupňů oprávnění jednotlivým uživatelům jak pro zobrazování položek, tak pro jejich vytváření, naskladňování, editaci, schvalování, i pro případné objednávání.

V případě, že správci a gestoři Komerční banky potřebují dovybavit svá oddělení, stačí jim pár kliknutí myši z pohodlí kanceláře. Vše, co potřebují, je brzy na místě.

Navigační a informační prvky

Komerční banka je významnou firmou s množstvím areálů, budov a poboček, v nichž se pohybují tisíce zákazníků a zaměstnanců. Proto společně již od roku 2013 vytváříme jednotný systém funkčních grafických prvků, který průběžně spravujeme.

Jedná se o širokou škálu produktů, které potřebuje každá větší firma:

  1. Navigační prvky (jmenovky na kancelářích, piktogramy, navigační a patrové tabule, označení specializovaných pracovišť, evakuační plány, samolepky a další.)
  2. Informační sdělení (osobní vizitky, stojánky, cedule nástěnné, závěsné či na sklo, rámečky různých velikostí pro obchodní sdělení a plakáty apod.)
  3. Další vybavení (tabule, držáky reklamních materiálů, tužky se stojánkem, stojánky na vizitky, navigační stojany, držáky šanonů aj.)

Veškeré tyto prvky pro Komerční banku nejen vyrábíme, ale také se podílíme na jejich vývoji. Často sami přicházíme s inovativními řešeními. Podařilo se nám například vyvinout speciální typ jmenovky, kterou je možné instalovat jak na sklo, tak na dřevo i na zeď.

Stejně tak jsme kvůli změnám organizační struktury a úspoře místa vytvořili pro banku speciální typ popisovacích whiteboardů, které se aplikují přímo na zeď. Tímto krokem jsme získali cenné místo pro klienta, které by jinak zabírala přenosná tabule.

Námi vyvinuté jmenovky a navigační prvky obsahují magnetické komponenty, a proto je jejich výměna a práce s nimi extrémně snadná a intuitivní.

Všechny tyto prvky jsou zařazeny a evidovány v online objednávacím systému, odkud je možné je objednávat a sledovat jejich skladové zásoby. Součástí portálu jsou i detailní technické listy ke všem produktům. Ze všech informací v systému lze také generovat kartu prvků ve formátu PDF.

Kdykoli je tedy zapotřebí vytisknout nové vizitky, dovybavit pracoviště chybějícími produkty nebo třeba aktualizovat navigační prvky v budově, určenému pracovníkovi stačí požadované produkty objednat online.

Výsledkem našeho zapojení do celého merchandisingového systému Komerční banky, od návrhů, přes výrobu až po instalaci grafických prvků, je výrazné zjednodušení, zrychlení a standardizace objednávání a vytvoření flexibilního a transparentního procesu.

HAVARIJNÍ DISPEČINK

pouze pro smluvní klienty