HAVARIJNÍ DISPEČINK
Search
Close this search box.

Stěhování firem a provozoven

Specializujeme se na stěhování firem, poboček a provozů.

Svěřte nám přesun Vaší společnosti, či Vašich zaměstnanců, postaráme se o hladký průběh celého procesu.

Dobře víme, co všechno takový přesun obnáší a naše zkušenosti Vám rádi poskytneme.

Pravidelně stěhujeme pro společnosti jako Komerční banka, VZP, Vodafone, Arcibiskupství pražské a další velké organizace. Jsme k dispozici samozřejmě také pro stěhování menších firem.

VOLEJTE: +420 605 171 572 NEBO PIŠTE: obchod@awigo.cz

Výběr referencí:

Komerční banka – Stěhování 3000 zaměstnanců

Stěhování Komerční pojišťovny do budovy Komerční banky!

Stěhování Modré pyramidy do budovy Komerční banky!

Stěhování kanceláří WALMARK

Správa železnic – Stěhování sídla společnosti

Jak to probíhá?

  • oslovte nás přes kontaktní formulář na konci stránky, příp. přes kontakty výše
  • domluvíme si nezávaznou prohlídku prostor, která je zdarma
  • dle obhlídky naplánujeme celou akci od začátku do konce – obhlížíme stěhovací trasy, omezení budov rozsah a typ majetku
  • naceníme všechny potřebné procesy – můžete si být jisti, že naše ceny jsou rozumné a odpovídají za kvalitní provedení, které nabízíme
  • v případě akceptace cenové kalkulace Vám dodáme potřebný obalový materiál předem – ke stěhování zdarma zapůjčíme přepravky na stěhování
  • v domluvený termín zajistíme přesun Vašeho majetku a to při manipulaci s pojistěním do 30mil. Kč
  • po akci vše projdeme, zkontrolujeme a předáme si předávacím protokolem, na základě kterého akci vyúčtujeme
  • necháme Vám čas na vybalení přepravek a dalšího obalového materiálu dle potřeby (1-2 týdny) a následně odvezeme

 

Co námi stanovená cena zahrnuje?

  • přistavení vybraného typu vozidla a jeho využití v rámci Prahy
  • případné kilometry mimo Prahu – dle typu vozidla
  • zapůjčení obalového materiálu v potřebném množství
  • důkladné zabalení majetku proti poškození
  • stěhovací práce našich pracovníků
  • odbornou demontáž nábytku
  • montáž nábytku v místě určení
  • pojištění stěhovaných předmětů a prostor, ve kterých práce probíhají
  • příp. další požadované úkony jako ekologická likvidace majetku, skartace, uskladnění
 
 

Pokud to bude Vaším přáním, zajistíme také kompletní plán akce a vytvoříme Vám tím plnou podporu – stejně jako již několikrát pro Komerční banku.

Projektové řízení stěhování – převezmeme zodpovědnost za všechny procesy firemního přesunu:

  • vypracujeme kompletní projekt stěhování – samozřejmě v plném rozsahu dle potřeb klienta
  • vytvoříme stěhovací plán – harmonogram fyzického stěhování optimalizovaný dle potřeb klienta
  • zajistíme subdodavatele pro vedlejší činnosti jako dodání nového nábytku, stěhování IT techniky (odpojení, zapojení), úklidy apod. a převezmeme veškerou komunikaci s nimi
  • koordinujeme jednotlivé stěhované týmy klienta a činnosti, provedeme sběr individuálních požadavků na nestandardní vybavení
  • detailně zmapujeme umístění pracovních stanic i vybavení a rozložení kancelářských prostorů, aby bylo možné je přenést do nových prostor
  • kontrolujeme a verifikujeme podklady pro objednání nábytkového vybavení
  • zkoordinujeme všechny dodavatele při samotném fyzickém stěhování
  • vytvoříme plán ideálního rozmístění nábytku v novém prostoru
  • vyhotovíme analýzu rizik a opatření pro jejich eliminaci při stěhování
  • dohlížíme nad vyklizením a kontrolujeme opouštěné prostory a zajistíme jejich protokolární předání – bezpečnostní audit

 

Podle potřeby rovněž zřídíme nepřetržitý dispečink, který bude řešit vaše dodatečné požadavky. Při přesunech velkého množství nábytku a jiného vybavení využijeme jako překladiště i naše vlastní velké sklady.

S rozsáhlými stěhovacími projekty už máme bohaté zkušenosti. Pro Komerční banku jsme například na klíč zajišťovali přesun hlavního sídla, který zahrnoval přesun 3 000 zaměstnanců a obrovského množství zařízení včetně citlivého či netradičního vybavení.

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ