Specializujeme se na stěhování firem, poboček a provozů.
Svěřte nám přesun Vaší společnosti, či Vašich zaměstnanců, postaráme se o hladký průběh celého procesu.
Dobře víme, co všechno takový přesun obnáší a naše zkušenosti Vám rádi poskytneme.
Pravidelně stěhujeme pro společnosti jako Komerční banka, VZP, Vodafone, Arcibiskupství pražské a další velké organizace. Jsme k dispozici samozřejmě také pro stěhování menších firem.
VOLEJTE: +420 605 171 572 NEBO PIŠTE: obchod@awigo.cz
Výběr referencí:
Komerční banka – Stěhování 3000 zaměstnanců
Stěhování Komerční pojišťovny do budovy Komerční banky!
Stěhování Modré pyramidy do budovy Komerční banky!
Správa železnic – Stěhování sídla společnosti
Jak to probíhá?
- oslovte nás přes kontaktní formulář na konci stránky, příp. přes kontakty výše
- domluvíme si nezávaznou prohlídku prostor, která je zdarma
- dle obhlídky naplánujeme celou akci od začátku do konce – obhlížíme stěhovací trasy, omezení budov rozsah a typ majetku
- naceníme všechny potřebné procesy – můžete si být jisti, že naše ceny jsou rozumné a odpovídají za kvalitní provedení, které nabízíme
- v případě akceptace cenové kalkulace Vám dodáme potřebný obalový materiál předem – ke stěhování zdarma zapůjčíme přepravky na stěhování
- v domluvený termín zajistíme přesun Vašeho majetku a to při manipulaci s pojistěním do 30mil. Kč
- po akci vše projdeme, zkontrolujeme a předáme si předávacím protokolem, na základě kterého akci vyúčtujeme
- necháme Vám čas na vybalení přepravek a dalšího obalového materiálu dle potřeby (1-2 týdny) a následně odvezeme
Co námi stanovená cena zahrnuje?
- přistavení vybraného typu vozidla a jeho využití v rámci Prahy
- případné kilometry mimo Prahu – dle typu vozidla
- zapůjčení obalového materiálu v potřebném množství
- důkladné zabalení majetku proti poškození
- stěhovací práce našich pracovníků
- odbornou demontáž nábytku
- montáž nábytku v místě určení
- pojištění stěhovaných předmětů a prostor, ve kterých práce probíhají
- příp. další požadované úkony jako ekologická likvidace majetku, skartace, uskladnění
Pokud to bude Vaším přáním, zajistíme také kompletní plán akce a vytvoříme Vám tím plnou podporu – stejně jako již několikrát pro Komerční banku.
Projektové řízení stěhování – převezmeme zodpovědnost za všechny procesy firemního přesunu:
- vypracujeme kompletní projekt stěhování – samozřejmě v plném rozsahu dle potřeb klienta
- vytvoříme stěhovací plán – harmonogram fyzického stěhování optimalizovaný dle potřeb klienta
- zajistíme subdodavatele pro vedlejší činnosti jako dodání nového nábytku, stěhování IT techniky (odpojení, zapojení), úklidy apod. a převezmeme veškerou komunikaci s nimi
- koordinujeme jednotlivé stěhované týmy klienta a činnosti, provedeme sběr individuálních požadavků na nestandardní vybavení
- detailně zmapujeme umístění pracovních stanic i vybavení a rozložení kancelářských prostorů, aby bylo možné je přenést do nových prostor
- kontrolujeme a verifikujeme podklady pro objednání nábytkového vybavení
- zkoordinujeme všechny dodavatele při samotném fyzickém stěhování
- vytvoříme plán ideálního rozmístění nábytku v novém prostoru
- vyhotovíme analýzu rizik a opatření pro jejich eliminaci při stěhování
- dohlížíme nad vyklizením a kontrolujeme opouštěné prostory a zajistíme jejich protokolární předání – bezpečnostní audit
Podle potřeby rovněž zřídíme nepřetržitý dispečink, který bude řešit vaše dodatečné požadavky. Při přesunech velkého množství nábytku a jiného vybavení využijeme jako překladiště i naše vlastní velké sklady.
S rozsáhlými stěhovacími projekty už máme bohaté zkušenosti. Pro Komerční banku jsme například na klíč zajišťovali přesun hlavního sídla, který zahrnoval přesun 3 000 zaměstnanců a obrovského množství zařízení včetně citlivého či netradičního vybavení.