Nabízíme prostory od 10m2 až po 2000m2 v Praze a okolí.
Nově Vám také uskladníme majetek na jednotky paletových stání.
Kromě standardního naskladnění a vyskladnění pro vás, v případě zájmu, rádi zajistíme:
– evidenci skladu
– zprostředkujeme přístup do skladové aplikace pro Váš přehled o majetku
– hlídání skladových zásob
– tvoření objednávek i následný výdej
Klienti rádi tuto službu využívají spolu s nabízenými službami stěhování a dopravy, ušetříte tak náklady a odpadne dvojí komunikace v rámci organizace.
Samozřejmostí je nepřetržitá ostraha objektu.
Na specifické požadavky jsme připraveni, ozvěte se nám!
Speciální provoz depozitáře na naší centrále
V roce 2016 jsme přímo v naší pražské centrále vybudovali 800m2 moderních skladových ploch, které můžete využít pro krátkodobé i dlouhodobé uskladnění vašeho vybavení. Naše služby ale rozhodně nekončí jen tím, že vaše položky „odložíme do regálu“. Pokud se rozhodnete své vybavení a další předměty svěřit do naší péče, můžete počítat s těmito službami:
- Pro předměty, které si přejete uskladnit, si sami přijedeme a zajistíme jejich přepravu, vč. těžkých a objemných břemen.
- Každou jednotlivou položku zaevidujeme, zaneseme do inventáře její stav a označíme ji.
- Položky následně nahrajeme do online skladové aplikace, do které obdržíte přístup a máte tak o svém uloženém majetku přehled.
- Naše skladovací objekty mají špičkové bezpečnostní zajištění a nepřetržitou ostrahu, takže se nemusíte bát nám svěřit i majetek vyšší hodnoty.
- Pro všechny případy je samozřejmostí kvalitní pojištění.
Naší specialitou jsou depozitáře uměleckých děl, které spravujeme pro některé velké společnosti. Dnes v tomto skladu držíme například umělecká díla Komerční banky a ČSOB. Rádi vezmeme do úschovy i ta vaše. Uskladněná díla pak můžete využít k dovybavení nových poboček nebo jiných prostor, případně k obměně těch stávajících.
JAK TO FUNGUJE?
Vytvoříme pro vás online systém, v němž budou všechny vaše položky přehledně uvedené. Osoby, kterým udělíte oprávnění (i v různých stupních), pak mohou databázi online, z pohodlí své kanceláře, procházet a požádat o dodání kterékoli položky na konkrétní adresu. Naši klienti rádi využívají k převozu naše stěhovací služby, aby nemuseli řešit další objednávku u jiné společnosti. Vše je tak pro ně snadné a rychlé – není třeba nikam jezdit ani telefonovat.